tirsdag 5. juni 2012

sviket

Vi hadde alt planlagt, men du sviktet
Det kom to vidundere, men du sviktet

Lille jenta trengte ekstra omsorg, men du sviktet
Lille gutt sitter og venter spent, men du sviktet igjen

Jeg klarer meg veldig bra selv om du sviktet
Men hvordan skal jeg forklare lillegutt
hvorfor du har tatt de valgene du har tatt

At han ikke er vært å kjempe for.
Hva kan vel være mere vært en ens egne barn?
For han har blitt skjermet, og ser på deg som en helt.

Men en dag kommer han å skjønne hvem du er
Hva skal jeg da si til han?
For jeg klarer heller ikke å forstå hva som
kan være viktigere en sine egne barn

For de er en glede som ingen ting kan måle seg med,
bare synd du ikke ser det


3 kommentarer:

  1. noen gutter blir ikke menn Brita. trist og lese, jeg vet så mye. Men du fikser dette på egenhånd! i Now . Klem om du vil eller ikke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fysj, dette blei jeg dårlig av å lese....

      Snakk om svik

      Hilsen Espen

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett