mandag 12. mars 2012

kabeltrommelbord

Et av mine mange ønsker er et kabeltrommelbord ute i hagen. Et slikt som dette:




Så i kveld dro kjørte jeg bak en elektrikker butikk der jeg viste at det lå en slik en.......Men tror du at den gikk inn i bilen min da. NEI det gjorde den ikke. Så nå veit jeg ikke helt hvordan jeg skal få dette til. Tror ikke pappa vil være med på slike kveldstokter med hengeren sin gitt. Og ønsket mitt er egentlig å ha en ganske stor trommel som jeg kan ha som at "spisestuebord" ute. Også er planen min å skaffe meg mange forskjelige stoler som jeg skal male i mange knalle farger som jeg skal ha rundt.....Men fortsatt må jeg bare drømme om dette til jeg veit hvordan jeg skal skaffe meg det og få det hjem.......

Klem fra Brita

1 kommentar:

  1. Disse bordene er knall! Har to stykker som jeg har fått, men ikke malt/beiset enda. Har lyst å ta den ene med på campingvogna, men det var ikke mannen i huset så interessert i... Håper du finner en løsning på å få den hjem- kanskje trille den he he...

    SvarSlett