tirsdag 17. april 2012

jippi kabeltrommel

Endelig klarte jeg å skaffe meg kabeltrommel. Ikke en men TO. Den ene fikk jeg inn i bilen, men den andre måtte jeg ta på en henger. Spurte pappa om han ville hjelpe meg , men det ville han ikke nei. Han er bare så lovlydig. Så da ventet jeg til han hadde dratt til Tyrkia, lånte bilen hans og hengeren, fikk med meg naboen og dro og hentet den på en bygge plass like i nærheten. Jeg er bare så fornøyd.






 Synes det blir så bra ved døra mi nå. Den store er mye større en denne her. Den skal jeg bruke som "spisebord" ute, med ulike stoler rundt malt i mange kule farger. Tror det blir kult ute i hagen her.

Masse klemmer fra

Brita




























3 kommentarer:

  1. tøft med et sånt bord:):):) Hvor fikk du tak i det?:)
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  2. jeg dro til en byggeplass her i nærheten og spurte. Det er stort sett litt store byggeplasser som har det.

    SvarSlett
  3. Hei. Hvordan fjerner du boltene som sitter i kabeltrommelen ?

    SvarSlett