torsdag 19. april 2012

barnefri

Hmmmm, litt rart dette her, men det er ingen barn her i huset i dag. Detta er jeg ikke vant til. Tror ikke jeg har hatt barnefri siden jul, og her går jeg selv følgelig å savner barna. Slik er det når man er vant til å ha de rundt seg hver dag....

Nå begynner jeg å bli vant til å ha blogg og synes selv at jeg har blitt litt flink til å få skrevet litt i den også.....Og det hjelper faktisk veldig mye å ha den. Litt terapi i å skrive denne modernes tids dagbok. For det er det dette er for meg. Om folk leser den eller ikke er egentlig ikke så viktig. Når kveldene kommer, så kommer også alle tankene krypende. Da har barna lagt seg og det er stille rundt meg. Så da sitter jeg å tenker på barna, om det jeg har gjort gjennom dagen, ikke fått gjort, hva barna har gjort, hva de har gjort som de helst ikke skulle ha gjort og jeg ser meg rundt om i stua som ser ut som et bomba hore hus......

Men da sier jeg ofte til meg selv. Det kan jeg ta i morra for det forsvinner jo ikke fra meg.....Nå skal mor legge kroppen ned i soffan med beina høyt, for en gang skyld være fornøyd med seg selv uansett hva man har fått gjort eller ikke fått gjort.

Mange klemmer fra Brita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar