lørdag 28. april 2012

kurs

Ja nå er jeg jo her på kurs da og jeg må si at jeg koser meg veldig mye. Har møtt en gjeng med utrolig mange flotte mennesker. Vi har alle fortalt våre historier om livet vårt og våre barn. Og en ting er sikkert. Her er det mange sterke historier. Det er deilig å være sammen med andre som veit hva man prater  om og som har opplevd om ikke det samme, men i hvert fall det å ha et barn som ikke passer helt inn i den vanlige a4 boksen, som dessverre vårt samfunn ofte er bygget opp rundt.

Men vi sitter ikke bare å tenker på hva som er utfordrende i hverdagen da. Her er det mye latter å kos. Og en ting jeg tenker er at jeg faktisk er ganske sterk opp i alle de problemene jeg har hatt etter at barna har kommet til verden. Vi har tendensen til å falle tilbake på janteloven  der man ikke skal få lov til å lovprise seg selv. Men til det sier jeg bare "DRIT OG DRA". Jeg veit jeg gjør en god jobb med mine barn og andre ting i mitt liv og det skal jeg begynne med å si til meg selv oftere.......Kansje jeg begynner å tro på det en vakker dag.

http://www.youtube.com/watch?v=237o48nMqJw

Gabriellas sång (melodi: Stefan Nilsson Tekst: Helen Sjöholm)

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit

Det jag saknat och det jag fått
Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden

Som har visat en liten glimt
Av den himmel jag aldrig nått
Jag vill känna att jag lever

All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever

Veta att jag räcker till
Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova

Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar
Jag vill leva lycklig för att jag är jag

Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt

Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar