onsdag 1. mai 2013

Kom mai du skjønne

Ja for jeg tror at mai er den beste måned  som finnes. Til nå har våren vært fryktlig kald, men lar meg ikke stoppe av det. Prosjekt kjøkkenhage er godt i gang, men det tar tid, for jeg må jobbe i hagen der Thea er, og det kan være stort sett være over alt. Derfor har jeg påbegynte jobber over hele hagen. Men det er godt å ha noe å gjøre. Det deilige er at i år har jeg mye mer energi, selv om jeg har super mye å gjøre. Rart det der, men det å gå hjemme hver dag i fjor, gjorde meg godt, men det gav meg ikke så mye energi. Når jeg holder kroppen i gang med skole, barn, hus og hage, så kommer energien mye mer.
Jordbæra har flyttet plass, og jeg har tynnet de ut masse. Blei alt for trangt for de i fjor. Så nå koser de seg med ny jord og hestemøkk rundt røttene sine.

 Skal ha grus rundt der det nå er gress. Vil ikke ha noe gress i kjøkkenhagen, for det blir så tungvint å klippe der.



I dag har ungene og jeg kost oss både i hagen og på Borre haugene. Ikke mye sol og det blåste en del. Men det er jo så nydelig der og vi koste oss masse. Litt sur Thea som ikke fikk lov til å bade da men..



Pepsi vil ikke til vannet.




Deilig dag. Vil ha mange av disse.

Hilsen Brita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar