tirsdag 15. mai 2012

Loke har kommet hjem

I går var jeg å hentet Loke hos farmor på Krødern. Han er der inni mellom.


Er ikke rart at han koser seg her. Farmoren til Loke bor helt for seg selv opp på en topp 4 km fra krødern. Her har hun tre super fine tømmerhytter som har en vannvittig utsikt over Krødern og Norefjell. Her får alle barnebarna boltre seg i naturen og de har laget en lekeplass mellom trærne.

 Utrolig å stille det blir i heimen når han ikke er hjemme. Men i dag har han fått tatt igjen til gangs....Vi har vært i byen i dag og kjøpt resten av 17 mai klærna til både han og Thea, og det var ikke bare, bare.....

Han var ganske umulig, så vi hadde en lite alvorsprat i bilen på vei hjem. Å få skjeft av butikkdama på HM er ikke greit. Vi har snakket en del om det å være høflig og å rette seg etter visse regler men det virker ikke som mye av dette hadde festet seg i det lille hodet der nei. Men jeg fikk til svar at han hadde slått hodet i barnhagen og da døde den siste hjernecellen hans. Så nå var det bare å bestille en ny på internett. Mine tanker er da at hadde det bare vært så lett...

Jeg sa også at det er mamma som bestemmer her i huset, og han kan bestemme når han har flyttet ut. Men det skulle han vist aldri gjøre, bare være sammen med mamman sin. Men jeg sa til han at jeg ville at han skulle få seg kjæreste og barn når han ble voksen fordi jeg vil bli farmor etter hvert. Lokes svar til dette var at da måtte jeg vente lenge, for hans farmor var kjempe gammel og var fra gamle dager. Veit ikke om det var et veldig bra komplimang til hans farmor, men til meg var det jo det.

Loke er en gutt med mye fantasi og utrolig mange gullkorn kommer ut i fra den munnen. Ikke rart han sjarmerer mange.



Klem fra Brita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar